تشکیل ستاد تحلیف رئیس جمهور با حضور قالیباف انتقال ۱۹ زندانی ایرانی از اقلیم کردستان عراق به کشور (۶ مرداد ۱۴۰۳) سه نظامی صهیونیست در حمله حزب الله زخمی شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هریس» رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد بلینکن و وانگ یی در لائوس دیدار کردند واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی به مراسم تحلیف «پزشکیان» می‌آیند جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد
سرخط خبرها

معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید

  • کد خبر: ۲۲۵۵۴۶
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید
معترضان لهستانی امروز در اعتراض به دخالت ورشو در درگیری‌های اوکراین با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیزی فریاد می‌زدند: این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، فعالان مخالف دخالت لهستان در درگیری‌های اوکراین امروز چهارشنبه نیز با برگزاری تظاهراتی اعتراض آمیز خواستار توقف ارسال سلاح از سوی کشور متبوع خود به کی یف شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، تظاهرات در شهر ورشو پایتخت کشور لهستان در اعتراض به دخالت این کشور در درگیری اوکراین هم اکنون ادامه دارد.

معترضان یکصدا فریاد می‌زنند: این جنگ ما نیست. جنگ را متوقف کنید.

این در حالیست که فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور تجهیزات و ادوات جنگی خود را از چهارم تا ششم ماه می (۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت) در مرز مشترک میان این کشور و روسیه مستقر خواهد کرد.

فرماندهی نیروهای مسلح لهستان در پیامی در «ایکس» نوشته بود: در روزهای آینده هشیارتر باشید زیرا ممکن است در مسیر با کاروان‌های نظامی زیادی روبه‌رو شوید. اوج رزمایش‌ها از ۴ تا ۶ مه در «پومرانی غربی، پومرانی و استان وارمی-ماسوری» برگزار خواهد شد.

ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش‌ها با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این مانورها، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->